Oferta szkoleniowa dla jednostek samorządu terytorialnego
Podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez szeroką gamę szkoleń pozwala na sprawne funkcjonowanie jednostki. Charakterystyka pracy samorządowców wymaga posiadania wachlarza umiejętności interpersonalnych, niezbędnych do codziennej pracy z petentem.
Nasza oferta szkoleniowa nie tylko pozwala nabyć, lecz także rozwijać posiadane umiejętności w zakresie:
Rozwoju umiejętności kierowniczych, tj.:
- psychologiczne umiejętności w kierowaniu ludźmi
- zwiększanie efektywności zespołów
- sprawne podejmowanie decyzji i planowanie
- delegowanie zadań i uprawnień
- metody motywowania pracowników
- rozwiązywanie konfliktów
- zasady przeprowadzania oceny pracowników
- trudne sytuacje i trudny klient - jak właściwa komunikacja może pomóc w sytuacjach trudnych i kryzysowych
Oferta szkoleniowa dla biznesu
Biuro doradcze Dobry Projekt oferuje również pełen pakiet szkoleń dla biznesu. Specjalizujemy się w szkoleniach i warsztatach wspierających ludzi biznesu w rozwoju poprzez dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie psychologii w organizacji. Jesteśmy elastyczni w naszej ofercie szkoleniowej i dzięki temu dostosowujemy ją do każdego klienta indywidualnie. Dobry Projekt we współpracy z AD Training oferuje szkolenia biznesowe w 4 obszarach:
- Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta
Wizerunek i efektywność każdej organizacji wynika z postawy i podejścia osób odpowiedzialnych za kontakt z interesantami i klientami. Podkreślając wagę budowania relacji z otoczeniem, podczas tych szkoleń uczestnicy doskonalą wiedzę nie tylko jak skutecznie sprzedawać, ale również, co zrobić aby skutecznie utrzymać już zdobytego klienta oraz budować pozytywny wizerunek firmy.
Korzyści wynikające ze szkolenia:
- praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań Klienta
- rozpoznawanie i przewyższanie indywidualnych oczekiwań Klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku Firmy
- zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie reagowania na emocje i żale, pokonywania zastrzeżeń, zamykania rozmów bezpośrednich i telefonicznych oraz komunikacji nie werbalnej
Rozwój umiejętności pracowniczych
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej oraz do wszystkich osób spełniających funkcje kierownicze. Proponowany program dotyczy rozwoju umiejętności menedżerskich związanych z planowaniem pracy, ustalaniem celów dla pracowników, delegowaniem kompetencji, oceną wyników pracy oraz motywowaniem zespołu pracowników. Ma też na celu diagnozę zdolności przywódczych i podniesienie umiejętności kierowania ludźmi.
Uczestnicy szkolenia doskonalą umiejętności w zakresie:
- style kierowania i ich dobór do sytuacji, zespołu
- psychologiczne umiejętności w kierowaniu ludźmi
- etapy organizacji zespołu
- zwiększanie efektywności zespołów
- sprawne podejmowanie decyzji i planowanie
- delegowanie zadań i uprawnień
- metody motywowania pracowników
- rozwiązywanie konfliktów
- zasady przeprowadzania oceny pracowników
- sterowanie współpracą grupową
Efekty szkolenia:
- rozwój umiejętności kierowniczych dotyczących planowania, delegowania, motywowania oraz oceny podwładnych
- poznanie narzędzi skutecznego kierowania w celu zwiększenia efektywności zespołu;
- uzyskanie informacji na temat własnego stylu kierowania oraz wskazówek dotyczących rozwoju w tym zakresie
Rozwój umiejętności osobistych
W życiu przydają się nie tylko umiejętności zawodowe, ale także i te, z których korzystamy w relacji z innymi ludźmi. Szkolenia z tego zakresu obejmują rozwój umiejętności osobistych takich jak walka ze stresem czy autoprezentacja. Uczymy jak być lepszym i silniejszym. Jak efektywnie wykorzystywać swój czas, predyspozycje i umiejętności.
Uczestnicy szkolenia doskonalą umiejętności w zakresie:
- jak osiągnąć sukces, a jednocześnie być szczęśliwym i pozostać w zgodzie z samym sobą, równowaga w życiu osobistym i zawodowym
- podnoszenie efektywności pracy - jak pracować wydajniej i efektywniej przy takim samym nakładzie czasu i energii
- umiejętność mówienia ze zrozumieniem, by odnieść sukces i zyskać przychylność słuchaczy,
- sztuka mówienia "nie" - asertywność, umiejętność konstruktywnej dyskusji i wyrażanie swoich poglądów
- asertywność - sztuka mówienia "nie", komunikacja, sztuka perswazji i wywieranie wpływu,
- skuteczne techniki walki ze stresem - stres jako sprzymierzeniec
Zdajemy sobie w pełni sprawę z tego, iż szkolenia są pewnego rodzaju laboratorium, a sytuacje warsztatowe nie są w stanie w pełni powielić rzeczywistości. Odpowiadając na zastrzeżenie, że szkolenia bywają mało efektywne stworzyliśmy model coachingu poszkoleniowego (posttraining coaching). To metoda indywidualnej pracy z uczestnikami naszych szkoleń mająca na celu wdrożenie poznanych i przećwiczonych kompetencji w rzeczywistość uczestników.
Audyt organizacyjny i personalny w przedsiębiorstwie
Procesy organizacyjne i interpersonalne zachodzące w każdym przedsiębiorstwie są niezbędnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy. Analiza prawidłowości tych procesów pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału przedsiębiorstwa.
Elementy składowe audytu:
- analiza kluczowych procesów zachodzących w przedsiębiorstwie
- analiza struktury organizacyjnej oraz stworzenie mapy przepływu informacji w przedsiębiorstwie
- analiza motywacji pracowniczej
- analiza stanowisk
- analiza luk kompetencyjnych personelu
Każdy audyt przedsiębiorstwa zakończony jest raportem w formie pisemnej. Przedstawiane są również propozycje naprawy zaistniałej sytuacji. Cena za audyt ustalana jest indywidualnie z każdym klientem.
|